-
Ви тут:
-
Обмін та повернення
Процедура обміну або повернення товару у магазині «Ліс і Сад»
- Переконайтеся, що від дня покупки минуло не більше 14 днів (це можна перевірити у гарантійному талоні, накладній чи чеку).
- Зверніться до менеджера інтернет-магазину.
- З'ясуйте, як вам буде зручно зробити обмін чи повернення товару.
- Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення коштів.
- Вартість товару буде повернена не пізніше ніж через 10 календарних днів з моменту оформлення повернення/обміну.
- Кошти повертаються в готівковій або безготівковій формі на картку або розрахунковий рахунок.
- Повернення/обмін здійснюється в магазині, за адресою м. Одеса, вул. Левітана 141, магазин-сервіс "Ліс і Сад".
- Якщо трапився гарантійний випадок і товар був у використанні, вам необхідно отримати висновок авторизованого сервісного центру.
Причини, з яких товар не підлягає поверненню
- З дня покупки минуло понад 14 днів.
- На товарі є сліди користування.
- Тара упаковки товару відсутня чи пошкоджена.
- Товар має пошкодження (подряпини, вм'ятини, потертості тощо).
- Відсутній чек або гарантійний талон.